Oferta

W ramach usługi oferujemy pełną obsługę nieruchomości w obszarach:prawnym, administracyjnym ,finansowym, technicznym, a także zapewniamy całodobową opiekę techniczną nieruchomości.

 

Przykładowy zakres usług dla wspólnot mieszkaniowych jest następujący:

Zarządzanie oraz obsługa prawna, w tym:

  • reprezentowanie ogółu właścicieli w sprawach dotyczących wspólnoty mieszkaniowej przed organami administracji rządowej i samorządowej, przed sądami a także w stosunkach pomiędzy właścicielami,
  • prowadzenie i aktualizacja wykazu właścicieli lokali oraz weryfikowanie stanu prawnego i faktycznego nieruchomości,
  • opracowywanie i opiniowanie zawieranych umów,
  • zawieranie, egzekwowanie i rozwiązywanie umów z dostawcami mediów,
  • zawieranie umowy na ubezpieczenie nieruchomości,
  • pozyskiwanie kontrahentów świadczących usługi na rzecz wspólnoty mieszkaniowej, potencjalnych najemców powierzchni wspólnych nieruchomości, negocjowanie cen i warunków zawieranych umów,
  • opracowywanie uchwał, w tym statutu wspólnoty i regulaminów, corocznych planów gospodarczych,
  • przygotowywanie, zwoływanie i obsługa zebrań właścicieli lokali w nieruchomości,
  • windykacja należności.

 Obsługa administracyjna, w tym:

  • bieżąca wizja lokalna na terenie nieruchomości
  • opłacanie podatków i innych opłat publicznoprawnych w przypadku, gdy nie są pokrywane przez właścicieli lokali,
  • wydawanie zaświadczeń właścicielom lokali w celu uzyskania dodatków mieszkaniowych i/lub zasiłków z pomocy społecznej itp.,
  • nadzór nad firmą odpowiedzialną za utrzymanie czystości i porządku na terenie nieruchomości,
  • prowadzenie korespondencji dotyczącej nieruchomości wspólnej,
  • prowadzenie książki korespondencji,
  • prowadzenie ewidencji właścicieli, udziałów w częściach wspólnych nieruchomości oraz liczby osób przebywających w lokalu,
  • odczyt i prowadzenie ewidencji stanu/wskazań głównych i indywidualnych urządzeń pomiarowych 
w nieruchomości,
  • sporządzanie protokołów ze szkód, kierowanie spraw do firm ubezpieczeniowych w celu uzyskania odszkodowania,
  • prowadzenie innych bieżących spraw związanych z nieruchomością.

 Obsługa finansowo-księgowa, w tym:.

  • prowadzenie pozaksięgowej ewidencji (księgowości) kosztów zarządu nieruchomością wspólną,
  • zakładanie i obsługa rachunku bankowego wspólnoty mieszkaniowej,
  • dokonywanie operacji finansowych poprzez rachunek bankowy
  • naliczanie i rozliczanie odsetek z tytułu nieterminowych wpłat właścicieli lokali,
  • imienne powiadamianie właścicieli o stanie ich rozrachunków,
  • sporządzanie w imieniu wspólnoty mieszkaniowej wszystkich deklaracji podatkowych w układzie okresowym,
  • sporządzanie rocznych rozliczeń wnoszonych przez właścicieli lokali zaliczek (na pokrycie kosztów zarządu nieruchomością wspólną oraz kosztów mediów),
  • sporządzanie okresowych informacji w formie sprawozdania finansowego dla potrzeb Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej,
  • sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego
  • prowadzenie windykacji należności z tytułu pożytków i innych przychodów na rzecz wspólnoty mieszkaniowej.
  • lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokatach.

 Obsługa techniczna w tym:

  • prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym książki obiektu budowlanego zgodnie 
z wymogami prawa budowlanego
  • zlecanie kontroli technicznej, okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne oraz nadzór nad ich przebiegiem,
  • zlecanie i kontrola bieżącej konserwacji, napraw budynku i części wspólnych nieruchomości,
  • zapewnienie całodobowej obsługi technicznej nieruchomości
  • egzekwowanie prawidłowego wykonania umów-zleceń na prace konserwacyjne, naprawcze, remontowe i modernizacyjne,
  • przedstawienie planu remontów niezbędnych do wykonania w okresach rocznych i wieloletnich,
  • organizowanie konkursów ofert lub przetargów na wykonanie prac remontowych i modernizacyjnych,
  • pozyskiwanie kredytów inwestycyjnych dla wspólnoty oraz kredytów z premią termomodernizacyjną 
i z premią remontową,
  • rozliczanie wykonanych prac (sporządzanie częściowych i końcowych protokołów odbioru),
  • usługi wymiany żarówek oraz regulacji samozamykaczy bez opłat (koszt pokrywa zarządca).

Szczegółowy zakres naszych usług oraz wynagrodzenie ustalane są każdorazowo zgodnie z życzeniami klientów i spisane zostają w umowie o zarządzanie nieruchomością.

Skontaktuj się z nami


TERMO PROJECT – Robert Musztyfaga
ul. Zawiszy Czarnego 18/14
44-100 Gliwice
NIP 631-221-56-53, REGON 241284321
mBank: 37 1140 2017 0000 4902 1038 6110



Robert Musztyfaga
Właściciel

biuro@termoproject.pl
+48 696-611-462
Karol Zdunek
Asystent zarządcy

karol@termoproject.pl
+48 533-332-624
Tomasz Łątkowski
Asystent zarządcy

tomasz@termoproject.pl
+48 883-960-700
Zbigniew Krotowski
Inspektor nadzoru

zbigniew@termoproject.pl
+48 730-570-450
Księgowość
Księgowoć

natalia@termoproject.pl
olga@termoproject.pl
+48 577-611-462